Wyniki Candy!!!

Dobry wieczór. Nie trzymam Was już dłużej w niepewności i przedstawię zaraz wyniki mojego rocznicowego Candy. Miałam przeprowadzić zwykłe losowanie, ale nie sądziłam, że zgłosi się aż tyle osób. Komentarzy było 120, wzięłam również pod uwagę osoby nie posiadające bloga i aż tak restrykcyjnie nie sprawdzałam :) Losowanie odbyło się za pomocą bezdusznego randoma. I oto co wskazał:
Liczyłam kilka razy i pod numerkiem 20 kryje się Patrycja. Poproszę więc o przesłanie mi adresu: basia2x@wp.pl
Dziękuję wszystkim serdecznie za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie.
Basia

Komentarze

  1. Gratuluje zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla wylosowanej szczęściary!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za zabawe i gratuluje wygranej osobie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuje za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje wszystkim a przedewszystkim Basi za wspaniala zabawe! Adresik juz polecial. pierwszy raz w zyciu cos wygralam, jupi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za miłą zabawę

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję!!! I dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz