Lift summer crafts mixed media challenge

Dziś pokażę Wam projekt jaki zrobiłam na wyzwanie Mixed media na blogu Lift summer crafts. Tym razem należało zrobić pracę wg mapki, przygotowaną przez utalentowaną Finn.





Nie było to łatwe zadanie, ale gdy wzięłam do ręki nową kolekcję Messy head pomysł sam wpadł do głowy. Do tego zdjęcie babci z lat młodości. Piękne prawda?
Na dodatek dziś odwiedziłam zegarmistrza, dostałam wiele przydatnych dla mnie zębatek i trybików.
Do tego wszystkiego pokusiłam się o ręczne przeszycia.
Będzie dużo zdjęć :)











Pozdrawiam serdecznie i dziękuję, za każde pozostawione słowo. 
Jest mi niezmiernie miło,że do mnie zaglądacie.
Pozdrawiam Basia

Komentarze

  1. Zachwycający! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie oprawione zdjęcie, podobają mi się dodatki - ciekawa kompozycja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe są te wszystkie smaczki, szczególiki i detale oraz mediowanie. Piękny scrap! Dziękujemy za udział w Lift Summer Crafts

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest przepiękne, aż mi dech zaparło. Jak się robi takie kwiaty? A ten pomysł z trybikami - genialny. Aż popłaczę się z zazdrości.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz