Gościnnie w Retro Kraft Shop

   Witajcie :) Nie tak dawno wygrałam pierwsze wyzwanie na blogu Retro Kraft Shop a dziś inspiruję na blogu jako gościnna projektantka. Dostałam od Agnieszki całą garść wspaniałych retro drobiazgów dzięki, którym mogłam stworzyć między innymi ten projekt.
   Pierwszy projekt przygotowany dla Retro Kraft Shop to wpis do art journala, przygotowany na dwóch kartach bazowych formatu A5. Wykorzystane w pracy tło to kartki ze starej, pożółkłej książki, mocno wytuszowane na brzegach. Do tego celu wykorzystałam tusz Distress Ink- vintage photo.
Do zbudowania tła zastosowałam maskę  Petal Circles oraz stemple BoBunny.
W centralnej części przepiękne stare zdjęcie otulone mało romantyczną gazą oraz taśmą z różami.
Przepiękne metalowe elementy pochodzą oczywiście ze sklepu Retro Kraft Shop ♥, znalazły się tutaj trybiki, tarcze zegarowe, które idealnie wkomponowują się w klimat journala.
Zapraszam do zapoznania się ze sklepem oraz blogiem Retro Kraft Shop.






Pozdrawiam serdecznie
Basia

Komentarze

Prześlij komentarz