Z twarzą Marylin Monroe

Witajcie w Nowym Roku. Mam nadzieję, że pożegnaliście już zeszły rok i zastanawiacie się co czeka Was w nowym. Mam nadzieję, że to będzie dobry rok, pełen wyzwań i niespodzianek.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać zaległą pracę, powstała jeszcze w tamtym roku ;) Zachwyciłam się tym zdjęciem więc postanowiłam uchwycić ten moment na blejtramie. Tło powstało dzięki Primowym chalkom, mgiełkom i nagrzewnicy oraz obłędnym stempelkom :) Efekt zobaczcie sami.





Pozdrawiam serdecznie
Basia

Komentarze

  1. Basiu - Twoje prace są obłędne!!! Wszystko tak wspaniale ze sobą współgra, każda nawet najmniejsza śrubeczka - no właśnie , śrubeczki i zębateczki - to chyba już Twój podpis - nie do podrobienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna praca.....a tlo obledne

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz