Mixed media canvas

Witajcie dzisiaj chciałam Wam pokazać bardzo mediowy blejtram, trochę poszalałam, a efekt moim zdaniem ciekawy:)
W mojej pracy wykorzystałam mica powder do stworzenia tekstury mieszając ją z żelowym medium akrylowym,które po wyschnięciu staje się przeźroczyste. Taką pastę możemy wykorzystać podobnie jak wosk czy inkę, daje piękny połysk przedmiotom. Kolejnym sposobem wykorzystania jest mieszanie proszku z wodą, dzięki temu powstaje delikatnie zabarwione, błyszczące tło. Możemy zobaczyć jak pięknie się mieni oglądając pracę pod światło. Mieszając ze sobą różne odcienie mica powder uzyskujemy rewelacyjne cieniowania.
Chyba każdy z nas zna mikro kulki, możemy je wykorzystać w różny sposób, tworząc teksturę wraz z gel medium czy tak jak u mnie nakładać je pędzlem wraz z klejem.

Hello. Today I want to shaw you mixed media canvas. In my work I used mica powder to create texture. I mixed it with acrylic gel medium, which when dried becomes transparent. You can use this paste like a wax or inka. Another method to used is mix the powder with water, it creates a delicate shimmering background. We can see how beautifully shimmers watching the work of the light. By mixing different shades of mica powder we get beautiful shading.
I think everyone knows micro beads, we may use them in different ways, creating a texture with a medium or gel like me brush impose them together with glue.
 



 Pozdrawiam Basia
Greetings Basia 

Komentarze