Mixed Media canvas

Witajcie, dzisiaj pokazuję mój mediowy blejtram. Do stworzenia mediowego tła wykorzystałam pastę pękającą, dla podkreślenia jej efektu użyłam mieniących się wosków. Jeśli nie macie wosków również ciemne mgiełki uwydatnią spękania.
Świetną fakturę możecie uzyskać dzięki brokatowym pastom firmy cosmic shimmer, jestem zaskoczona jak idealny wzór można dzięki nim otrzymać. Warto je wypróbować.
Oczywiście plamy i chlapania powstały dzięki mgiełkom, a świetlistą poświatę uzyskałam dzięki połączeniu mica powder z wodą i niewielką ilością kleju.

Hello! Toady I want to show you my miexed media canvas. To create a mixed-media backgroudn I used some crackle paste. To emphasize this effect I used metallic gilding wax. If you don't have waxes you can use dark mists. 
Sparkle texture paste enables you to get an astonishing effect. I'm really surprised with the beautiful pattern that came out. You should really try it out. 
Using different mists I created some splashes and stains while the shiny effect I gained thanks to mixed mica powder, water and a little bit of glue.
 




Pozdrawiam i życzę wielu twórczych chwil.
Basia
I'm sending greetings wishing you many creative moments. 
Basia
 

Komentarze