Distressowe tagi

Witajcie! W tym tygodniu otrzymałyśmy bardzo fajne zadanie, jak już wiecie tematem tego tygodnia na blogu Od A do Zet są tusze Distress. Do tej pory używałam ich wyłącznie do postarzania brzegów, ewentualnie tuszowania kwiatów. Tym razem chciałam zrobić coś zupełnie innego. Postanowiłam zrobić tagi, w których tła stworzę przy pomocy tuszy Distress. 


Do zrobienia tła wykorzystałam bloczek do stempli, nasze tusze i wodę. Po każdym kolorze należy wysuszyć tło, aby powstały ciekawe zacieki. Jeśli mamy szeroką gamę kolorystyczną możemy zrobić bardzo efektowne tło, ja jeszcze muszę powiększyć moją bazę tuszy :)



Do zrobienia moich tagów wykorzystałam maski,pasty strukturalne, pudry do embossingu oraz stemple, jednak chciałam, aby najbardziej widoczne było tło. I jak Wam się podobają? Myślę, że posłużą jako zakładki do książek.





Pozdrawiam Was serdecznie. Basia

Komentarze