Wspomnienia z wakacji

Witajcie! Wakacje wciąż trwają, ja jeszcze jestem przed urlopem, ale dzisiaj chciałam Wam pokazać pracę jaką zrobiłam dla wspaniałej osóbki. Któż jeszcze pamięta znane fioletowe forum? :) Ja na pewno, ponieważ poznałam tam kilka rewelacyjnych osób z którymi spotykam się do tej pory i jesteśmy w ciągłym kontakcie. Na mojej pracy znalazło się zdjęcie z naszego wypadu do Malborka, to była niezapomniana przygoda więc musiała być odpowiednia oprawa :). Tym razem bez kwiatów i bardzo mediowo.








Pracę chciałabym zgłosić na wyzwanie "Wakacyjne wspomnienia" na blogu sklepik Gosi.


"Wakacyjne wspomnienia" to również wyzwanie na blogu Craft o clock, i tam też zgłaszam mój blejtram :)
Pozdrawiam serdecznie Basia

Komentarze

  1. Piękną pracę zrobiłaś Basiu. Fioletowe forum żyje i w moich wspomnieniach. Znam grupę, z którą się spotykasz, ale powiem Ci, że jest jeszcze przynajmniej jedna grupa, która właśnie tam rozpoczęła swoją historię. My też spotykamy się do dziś. Szkoda, że Wizaz podupadł, ale dobrze, że tam byłyśmy :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała, oryginalna praca !
    Serdecznie dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)
    Kasia z DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie uwieczniłaś wspomnienia. Super kolorki.Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft O'Clock

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności!! Prześliczna praca... oglądam i oglądam ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Kasia H.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna praca! Dopracowana w każdym szczególe.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo klimatyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna praca, bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca, widać sporo włożonej pracy i serca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz